.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دريا گهرباران سه عضو يك خانواده را بلعيد

معاون فرماندار میاندرود از غرق‌شدن سه عضو یک خانواده در دریای گهرباران خبر داد و گفت: جسد پسر 12 ساله‌ غرق‌شده پس از سه روز کشف شد.

به گزارش شمال نیوز ، محمد اسفندیاری در گفت‌و گو با ایسنا منطقه مازندران، درباره آخرین وضعیت غرق‌شدگان دو روز گذشته در سواحل گهرباران اظهارداشت: یک زن 35 ساله و دو فرزند 6 و 12 ساله‌اش در منطقه‌ای خارج از طرح سالم‌سازی دریا در سواحل این شهرستان غرق شدند.

معاون فرماندار میاندرود با بیان اینکه جسد دو تن از این غرق‌شدگان در همان روز تحویل خانواده‌های آنان شد، گفت: سومین جسد غرق‌شده امروز به خانواده‌‌اش تحویل داده شد.

وي ادامه داد: آنان از اهالی بهشهر و به عنوان میهمان در این شهرستان بودند که براثر بی‌احتیاطی، سه تن ازآنان جان خود را از دست دادند.

سرپرست بخشداري مركزي مياندرود خاطرنشان کرد: این خانواده هنگام شنا در منطقه ممنوعه شنا گهرباران در 150 متری محدوده طرح دریا غرق شدند که جسد پسر شش ساله و مادر همان روز به ساحل آورده شد، اما جسد پسر 12 ساله امروز از آب دریای خزر گرفته شد.

اسفندیاری با اشاره به وجود چهار طرح سالم‌سازی دریا در سواحل شهرستان میاندرود و ایجاد امکانات رفاهی برای استفاده خانواده‌ها و عموم مردم از مراجعه‌کنندگان به سواحل خواست با رعایت موازین ایمنی از سواحل داراي ناجیان غریق استفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.